środa, 6 listopada 2013

Hmm.. a może by tak AU PAIR??

No i doszliśmy do momentu w którym natknąłem się gdzieś w internecie na forum o AU PAIR!!

w sumie pierwsze co mnie zainteresowało to U.S.A. ! to było i jest moim marzeniem od wieeeeeeelu wielu lat.. pojechać do 4 wymarzonych miast.. NEW YORK, LOS ANGELES, LAS VEGAS i MIAMI i nic mi więcej nie potrzeba hehe :)

czytam i czytam i czytam.. i stwierdzam że AU PAIR to coś dla mnie!! chodź wszystkie osoby które obecnie się udzielały na forum to oczywiście nasze piękne polskie kobiety.. :) to w sumie była moja jedyna przeszkoda, obawa czy warto się w to pakować no bo.. KTO ZECHCE CHŁOPAKA na OPIEKUNKĘ!!?? :P

ale im więcej postów przeczytałem, im więcej pomyślałem stwierdziłem że JAK ja miałbym zatrudniać opiekę do dzieci to gdybym miał syna to chyba wolał bym chłopaka niż kobietę :) (oczywiście mówię tu o chłopcach w wieku 6-12 lat albo starszych), no więc A NIECH STRACĘ! spróbuję swoich sił! :)

no i jaką tu agencje wybrać myślałem myślałem, czytałem i znowu myślałem.. :) aż padło na GAWO. W sumie to jedyną przekonała mnie ich cena a nie doświadczenie itp. (w końcu miałem obawy co do mojej kandydatury :P więc po co się pakować w koszta) na początek 350zł a reszta kasy po Perfect Match no myślę dla mnie BOMBA! więc w Kwietniu zapisałem się do tej agencji, oczywiście usłyszałem że jasne mężczyźni wyjeżdżają, ale ja mam takie sobie referencje itp. że przydało by się trochę coś jeszcze podziałać :).

Nie spieszyło mi się z tym więc składanie papierów, zbieranie referencji, wyrobienie paszportu i wszystkie ważne sprawy potrzebne do otworzenia profilu załatwiłem dopiero pod koniec czerwca! :)

nie miałem jeszcze filmiku do aplikacji ale Pani z agencji powiedziała że mogę otworzyć profil a filmik dodać później! no i tak też zrobiliśmy! ARCZI JEST DO WZIĘCIA! :) (ps: filmiku nie zrobiłem do tej pory :) )

w następnym poście opiszę trochę o moich skromnych MATCH'ach (chodź nie było ich za dużo hehe )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz