sobota, 25 stycznia 2014

Lepiej, lepiej i w ciąż lepiej! ;-)

Witam,

nie było mnie tu trochę! o kurczę, zawsze narzekałem na inne Au Pair prowadzące bloga że nie zdają relacji itp. a teraz sam jestem tą osobą!!! :( :) ale teraz już wiem dla czego.. NIE MA NA TO CZASUUUU! :)

a więc minęło 55 dni odkąd jestem w Ameryce :) i nic się nie zmieniło, w sensie że jest AWESOOOOOME! ;-)

pogoda może nie sprzyja, ale to tylko napędza moją wyobraźnie i oczekiwania jak super będzie w ciepłe i kolorowe dni! :)
ciągle poznaje nowych ludzi! i JEST w KOŃCU poznałem jakiś chłopaków ! :) nie żebym narzekał na towarzystwo kobiet ale.. czasami trzeba od nich odpocząć :D (nie myślałem że mnie to w życiu spotka i napiszę coś takiego.. :) )

po pracy raczej zostaje w domu (raz dwa razy w tygodniu wyjdzie z dziewczynami na kawkę, coś zjeść) mam nie za dobry grafik ostatnio 10-19 i 11-20 więc trochę późno i po prostu się nie chce :) ale raczej w każdy weekend mnie nie ma w domu :) więc to chyba wystarczające jak na tą zimową porę :)


Impreza w barze zwanym SHANNON ROSE :)



w poprzedni weekend miałem pierwszą AMERYKAŃSKĄ DOMÓWKĘ ;-)) no i powiem tak... NIE MIAŁEM LEPSZEJ IMPREZY W POLSCE ;-))) graliśmy w BEERPONG'A (słynna Amerykańska gra) i się można wybawić i się można napić :) własnie tam poznałem innych chłopaków! po imprezie spałem chyba do 12:00 :):) ale zdecydowanie było warto :D ale.. wieczorem kolejna impreza :) tzn. spotkanie przy piwkach/drinkach w domu jednej z Au Pair. No jak za każdym razem było super!! przyszedł jeden chłopak Eduardo, grał na gitarze.. uwaga.. przez 4 godziny NON stop! :D znał chyba wszystkie piosenki na świecie, co by mu nie powiedzieć.. YEAH! I KNOW THAT! :D no świetna zabawa:)






Mam nadzieję że w niedługo zrobię w końcu NEW JERSEY DRIVER LICENSE :) bo muszę w końcu jeździć na siłownie!!!! :) eh.. tak mi tego tutaj brakuje a to prawie dwa miesiące jak nie byłem regularnie na siłowni :D
aaaaaale zdanie testu może nie być takie łatwe... Amerykanie są dziwni :D haha 50% pytań na teście nie ma NIC wspólnego z umiejętnościami kierowcy itp. jedno z WIELU podobnych pytań: JAKA KARA GROZI MI ZA JAZDĘ BEZ UBEZPIECZENIA?

grzywna 300$, grzywna 500$, grzywna 200$ i zawieszenie prawa jazdy itp. NO KURW... ja rozumiem że to ważna sprawa.. ALE DLA MNIE, po co takie pytanie na teście? co to ma wspólnego z jazdą i bezpieczeństwem i z moimi umiejętnościami :D no i takich pytań jest mnóstwo, na których niestety wiele razy poległem w internetowym teście.. ale uczę się uczę może w przyszłym tygodniu coś podziałamy :) trzymajcie kciuki!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz